2019–2020

Finaliści i laureaci VII edycji „Czysta Małopolska” – Żyj zdrowo z naszej szkoły

Zakończyła się VII edycja Projektu Edukacyjnego „Czysta Małopolska”, organizowanego przez Małopolskiego Kuratora Oświaty przy partnerskim wsparciu Małopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. W tym roku szkolnym uroczystej Gali podsumowywującej nie było ze względu na ograniczenia spowodowane sytuacją epidemiczną.

Laureatami etapu wojewódzkiego z naszej szkoły, którzy otrzymali wyróżnienie  zostali: Lena Panek z klasy 0b oraz po raz drugi Marcin Zubek z klasy 3b. Do finału zakwalifikowała się także Weronika Knapczyk z klasy 3b, która otrzymała tytuł finalisty etapu rejonowego.

Przypomnijmy, że w tym konkursie do etapu szkolnego dostarczono 21 prac. Wszystkie zostały nagrodzone. 6 z nich ex aequo zajęły 1 miejsce. Były to prace: Martynki Tylki (0a), Lenki Panek (0b), Amelki Filas (2),Weroniki Knapczyk (3b), Marcina Zubka (3b) oraz  Martyny Jagody (8). Prace te zostały dostarczone do Kuratorium w Nowym Targu, gdzie przeszły dalszy etap konkursu – etap rejonowy i dostały się do etapu Wojewódzkiego, gdzie zostały wyróżnione w swojej kategorii wiekowej.

Zdobycie  miejsca w tak prestiżowym Konkursie jest znacznym osiągnięciem tak dla samego autora pracy, jak i dla naszej szkoły. Bardzo się cieszymy z sukcesów naszych uczniów i serdecznie im gratulujemy!

Koordynatorkami konkursu są p. Katarzyna Łapczyńska, p. Danuta Kostorz oraz  p. Magdalena Buźniak

lista-finalistow-konkursu-plastycznego

p

lista-laureatow-konkursu-plastycznego

p

lista-finalistow-konkursu-plastycznego

p

Konkurs Kuratoryjny „Na początku była miłość – moja rodzina” rozstrzygnięty!

W naszej szkole odbył się konkurs plastyczny pt. „Na początku była miłość-moja rodzina”. Był to ogólnopolski konkurs kuratoryjny organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Obrońców Życia Człowieka. W tym konkursie  wzięło udział 9 naszych uczniów. Ich prace zostały wysłane drogą mailową do organizatorów konkursu. Wyróżniono pracę Ewelinki Padło wybraną z blisko 200 prac nadesłanych z całej Polski. Gratulujemy!

Wszyscy Uczestnicy otrzymają nagrody rzeczowe oraz pamiątkowe dyplomy, które zostaną rozdane na zakończenie roku szkolnego.

Zapraszamy do oglądnięcia krótkiej prezentacji nagrodzonych prac oraz podsumowania konkursu: https://pro-life.pl/wyniki-konkursu-plastycznego-dla-dzieci-na-poczatku-byla-milosc-moja-rodzina/

Z  naszej szkoły udział w konkursie wzięli: Anna Buźniak kl. 0b, Katarzyna Pyra kl. 0b, Michał Buźniak kl. 1, Amelia Godlewska kl. 1,  Amelia Filas kl. 2, Emilia Panek kl. 2, Anna Mucha kl. 3b, Ewelina Padło kl. 3b, Marcin Zubek kl. 3b.

Koordynatorkami konkursu są p. Katarzyna Łapczyńska, p. Danuta Kostorz, oraz p. Magdalena Buźniak

p

p

Podsumowanie programów profilaktycznych

W tym roku szkolnym w naszej szkole zostały zrealizowane programy profilaktyczne w wybranych klasach. Wychowawcy poszczególnych klas przeprowadzili zajęcia warsztatowe z uczniami wg zaproponowanych scenariuszy zajęć, stacjonarnie w szkole oraz podczas zajęć zdalnych. Do zajęć wykorzystano filmy, prezentacje, piosenki, ćwiczenia i karty pracy.

Dzieci aktywnie brały udział w zorganizowanych przez wychowawców zajęciach edukacyjnych.

Podsumowanie z realizacji programów profilaktycznych nie odbyło się z uwagi na pandemię.

p

Konkurs plastyczny „Na początku była miłość-moja rodzina”

W naszej szkole odbył się konkurs plastyczny pt. Na początku była miłość-moja rodzina”. Był to ogólnopolski konkurs kuratoryjny organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Obrońców Życia Człowieka już po raz drugi.

Celem konkursu było zachęcenie rodziców i wychowawców do rozmów z dziećmi na temat wartości rodziny w ich życiu, podkreślenie znaczenia rodziców i rodziny w kształtowaniu osobowości każdego człowieka oraz rozwijanie talentów plastycznych dzieci. Konkurs skierowany był do dzieci z klas 0-3. Dostarczono 9 prac. Wszystkie te prace zostały wysłane drogą mailową do organizatorów konkursu. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 15 maja.

Za wszystkich uczniów biorących udział w konkursie trzymamy mocno kciuki.

Koordynatorkami konkursu są p. Danuta Kostorz, p. Magdalena Buźniak oraz p. Katarzyna Łapczyńska.

p

p

Konkurs plastyczny „Na początku była miłość – moja rodzina”

POPRAWIONY Konkurs -etap szkolny - na str szkoły

pp

Konkurs plastyczny „Żyj zdrowo”

W naszej szkole odbył się konkurs plastyczny „Żyj zdrowo” w ramach VII edycji projektu „Czysta Małopolska” organizowanego przez Kuratorium Oświaty w Krakowie i  Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Konkurs skierowany był do całej społeczności szkoły.

Dzieci miały za zadanie zrobić plakat dotyczący zdrowego życia. Dostarczono 21 prac. W etapie szkolnym wybrano 6 prac, które zajęły ex aequo 1 miejsce.

Są to prace w kategorii

  • przedszkola: Martyna Tylka, Lena Panek
  • klasy I-IV: Marcin Zubek, Amelia Filas, Weronika Knapczyk
  • klasy V-VIII: Martyna Jagoda

Te prace przeszły do dalszego etapu – etapu rejonowego, gdzie komisja rejonowa wyłoni 3 najlepsze prace z każdej kategorii. Wyłonione dzieci przedszkolne i uczniowie uzyskają miano finalisty. Prace te w terminie do 15 marca 2020r. komisja rejonowa przekaże do komisji wojewódzkiej, gdzie do 31 maja 2020r. zostaną ogłoszone wyniki 3 laureatów  z każdej kategorii.

Wszystkim uczniom biorącym udział w konkursie serdecznie gratulujemy. Każdy uczestnik konkursu otrzyma dyplom oraz małą nagrodę rzeczową. Trzymamy mocno kciuki za naszych 6 zwycięzców a wszystkich uczniów i rodziców zapraszamy do obejrzenia wystawy z pracami, która znajduje się przy sekretariacie szkoły.

Koordynatorkami konkursu są p. Danuta Kostorz, p. Magdalena Buźniak oraz p. Katarzyna Łapczyńska.

p

Programy profilaktyczne w naszej szkole

W naszej szkole, po raz kolejny realizowane są następujące programy profilaktyczne:

  1. Czyste powietrze wokół nas– klasy 0a i 0b z wychowawcami Katarzyną Łapczyńską i Magdaleną Buźniak.

Cele programu:

  • wykształcić umiejętności rozpoznawania różnych źródeł dymów
  • wykształcić umiejętności rozpoznawania różnych dymów, „wydobycie” dymu papierosowego
  • zwiększyć wrażliwość dzieci na szkodliwość dymu papierosowego
  • zwiększyć poziom wiedzy na temat skutków palenia papierosów
  • zwiększyć wrażliwość dzieci na miejsca, w których mogą być narażone na dym tytoniowy
  1. Nie pal przy mnie, proszę– klasa 3a i 3b z wychowawcami Danutą Kostorz i Bożeną Wojtoń.

     Cele programu:

  • zmniejszenie narażenia dzieci na bierne palenie tytoniu
  • kształtowanie postaw odpowiedzialności za zdrowie własne i swoich bliskich
  • uświadomienie dzieciom, że palenie tytoniu jest szkodliwe dla zdrowia
  • usystematyzowanie i poszerzenie informacji na temat zdrowia
  • kształtowanie u dzieci postaw asertywnych w sytuacji, gdy narażone są na bierne  palenie
  1. Bieg po zdrowie– klasa 4 z wychowawcą Markiem Wojtoń.

Cele programu:

  • opóźnienie lub zapobiegnięcie inicjacji tytoniowej wśród dzieci i młodzieży
  • pokazanie atrakcyjności życia w środowisku wolnym od dymu tytoniowego
  • zwiększenie wiedzy i umiejętności uczniów na temat zdrowia w kontekście szkodliwości palenia papierosów
  1. Znajdź właściwe rozwiązanie– klasa 6 z wychowawcą Rafałem Pelczarskim

Cele programu:

  • zapobieganie paleniu tytoniu wśród uczniów
  • zwiększenie wiedzy w zakresie szkodliwości dymu tytoniowego
  • zwiększenie świadomości na temat zagrożeń płynących z czynnego i biernego palenia tytoniu
  • kształtowanie umiejętności dbania o zdrowie własne i swoich bliskich
  • kształtowanie postaw asertywnych związanych z funkcjonowaniem w społeczeństwie, w tym unikanie zachowań ryzykownych dla zdrowia
  1. Trzymaj formę – klasa 8 z wychowawcą Agnieszką Bubisz

  Cele programu:

  • kształtowanie prozdrowotnych nawyków wśród uczniów i ich rodzin, związanych z prawidłowym żywieniem, odpowiednią, jakością zdrowotną żywności i aktywnością fizyczną
  • pogłębienie wiedzy o znaczeniu prawidłowo zbilansowanej diety i aktywności
    fizycznej dla organizmu człowieka
  • dostarczenie wiedzy o informacjach zamieszczonych na opakowaniach produktów spożywczych i umiejętności korzystania z nich

Programy te adresowane są do uczniów poszczególnych klas oraz ich rodziców. Wychowawcy klas przeprowadzą zajęcia warsztatowe z uczniami według zaproponowanych scenariuszy zajęć. Po zakończeniu realizacji programu w klasach nastąpi podsumowanie działań profilaktycznych na apelu szkolnym.

p

Twórcza przerwa

Od początku grudnia, uczniowie klas 1-3 na korytarzu kolorowali choinki.  Każda klasa przed swoją salą miała powieszoną choinkę, którą trzeba było pokolorować na przerwie. Choinka była w rozmiarze XXL i miała bardzo dużo drobnych elementów. Dzieci miały w ten sposób aktywnie, bezpiecznie i kreatywnie spędzać wolny czas w czasie przerw szkolnych.
Miało to na celu zapewnić bezpieczeństwo, integrację klasy oraz pracę w grupie. Efekt tej wspólnej pracy jest naprawdę piękny. Wszystkie choinki są pokolorowane w każdym szczególe. Dziękujemy uczniom za piękną pracę. Jury oceniło wszystkie 4 choinki na 6. Każda klasa otrzymała 1 miejsce. Słodką nagrodę dzieci otrzymają po przerwie świątecznej. Dziękujemy za wspólną zabawę i zapraszamy do następnych twórczych przerw.

Twórczą przerwę dla klas 1-3 przygotowały: pani Katarzyna Łapczyńska, pani Magdalena Buźniak oraz pani Danuta Kostorz.


Menu

E-Dziennik

KLIKNIJ TU ABY SIĘ ZALOGOWAĆ

Logujesz się pierwszy raz lub nie możesz się zalogować,
ZOBACZ INSTRUKCJE

Pomocna Dłoń

Opisz swój problem. Postaramy się pomóc Ci jak najszybciej. Dyskrecja zapewniona!
Wystarczy że KLIKNIESZ TUTAJ

Kwiecień 2021
P W Ś C P S N
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Ilość odwiedzin

1205570

Statystyka

DARMOWE LICZNIKI